2013

Assalamualaikum.

Hello 2013.

Tinggal beberapa jam lagi, 2012 akan pergi meninggalkan kita. Terlalu banyak best memories dalam tahun ni. I will miss 2012 T.T

First day of 2012, saya digelar PMR candidate. Saya ditarget oleh cikgu-cikgu menjadi calon 8A PMR (tak tercapai). Saya dipilih untuk menyertai macam macam kem. Dalam kem-kem tu lah saya boleh kenal ramai kawan and lelaki-lelaki handsome lagi bijak. #EH :P Tahun 2012 adalah tahun yang paling banyak kenangan manis with besties. Kita study sekali, ambik PMR sekali, hang out, lepak, gossip, talk about fashion, beli necklace online semua kita buat sekali. And kita kenakan orang sekali :P Ingat lagi time birthday aku, aku diserang oleh besties dengan TEPUNG ! Habis satu badan kene tepung. Beg sekolah pun kene jugak, dah lah aku paling benciiiii cuci beg. Ergh -.- Rasa nak ngamuk pun ada. Tapi bila difikir balik rasa seronok pulak hehehe. Dorang lah buat birthday aku jadi special camni, thanks besties :* K habis exam PMR pun kita main tepung jugak sampai kene denda suruh kutip sampah-sampah dalam dewan. Bhahahaha ;D

Besok dah tahun baru, kene ada azam baru la kan. Azam 2013 saya ialah menjadi seorang yang lebih baik. Tak nak tinggal solat, InsyaAllah. More study, less playing. More friends but not boyfriend xD Tu je kut. Dah tak ada idea, otak beku maybe. Hehehe :3

So..... Hai school, hai teachers, hai besties, hai classmates, hai 4 Amanah, hai seniors, hai juniors, hai everyone and hai 2013.

Bye 2012, Hello 2013.

 Bye :)

No comments: