Good news ?

Assalamualaikum.

As usual, sebelum saya tidur mesti online facebook kejap guna handphone. Jujurlah, facebook sekarang dah semakin bosan, semua lari ke twitter maybe. Masa tu takde orang tegur saya, hantar chat ke apa ke. Hmm sombongnya kawan facebook U.U Then keje saya baca status facebookers dan like status yang saya rasa awesome sampai mata pun dah ngantok tahap extreme. Sangat membosankan -.- K refresh my facebook again. And I saw something dekat news feed that make me terkejut to the hell. U know what. My school, SMK Paka update satu status pasal senarai nama pelajar Tingkatan 4 mengikut kelas tahun 2013 ! Terus aku godek dalam blog sekolah. Sayangnya... line terlalu lembab. Haih online guna phone memang camni :( Tunggu punya tunggu, akhirnya senarai nama tu keluar jugak. Alhamdulillah. Dengan lafaz bismillah, saya tengok satu-satu senarai nama tu. And I found this :O

Nama aku !

Nama saya ada dalam kelas 4 Amanah iaitu kelas aliran sains !!!! Alhamdulillah :') Mula-mula saya happy sesangat dapat masuk kelas tu (kelas idaman) sampai nak terjoget oppa gangnam style pun ada. Haha ! Then saya tengok balik senarai nama tu, kut kut jumpa nama-nama besties. Heheee :3 Punyalah semangat cari nama besties, takda sorang pun yang sekelas dengan saya. Sakit hati. Dari kelas 3A dulu pun 5 orang je. 3 pelajar chinese, shahira and me. Yang lain dari kelas KRK. Takda geng wehhh. Btw semua besties duduk kelas B, kelas aliran sains jugak except Yusra. Kenapa jauh sangat kelas dia ? Feel sorry for her :( Ingatkan boleh sekelas dengan bff syakir sebab pmr result kitorang sama. Tapi pun tak jugak, dia kelas B. Macam nak nangis pun ada woi, kenapa jadi camniiiiii ? T.T Nak pindah kelas B lah, ramai geng and besties. Seriously, saya tak tahu ni good news ke bad news. Saya tak tahu nak suka ke tak. Confius -__- Harap-harap kelas saya ramai yang pindah sekolah, and besties semua boleh naik kelas. Hehek. Kalau tak, saya geng dengan shahira je lah, classmate dulu tapi tak rapat. Shahira, kau jangan pindah sekolah lain. Dont leave me alone ! Lulz.

Dah puas tengok senarai nama terus bukak message nak bagitahu kawan kawan pasal ni. Baru nak send text dekat bff syakir, dia pulak yang hantar text kat saya. Dia cakap 'So sad, kita tak sekalas. Urgh -.-' Eh eh jap. Text dia lebih kurang sama dengan text yang aku nak send tadi. Haha pelik. Btw saya pun tak tahu kenapa kitorang tak sekelas. Dia cakap sebab science dia dapat B. Hmm maybe :( To besties, tahun depan kita terpaksa pisah dah laa. Tak boleh duduk sekelas and bergossip sesama. Tsk tsk U.U But nevermind, kita pisah kelas je. Besties tetap besties, no one can separate us. Kita still boleh rehat sesama, lepak sesama even tak sekelas. Kan ? :) Anyway good luck semua ! Selamat berjuang dalam pengkhususan masing-masing. Kbai, Assalamualaikum.


No comments: