Tomorrow is the day

Assalamualaikum.


Aku mangsa PMR 2012 yang mendapat gelaran pelajar target 8A. Pfft -.- Nama je pelajar target tapi dari form 1 sampai form 3 tak pernah pun dapat 8A. Sungguh mustahil bagi aku mencapai 8A dalam PMR. Target saya ? Em maybe 5A and below and belowww. Tu pun tak tahu dapat ke tak U.U

Tahun ni saya cuti hampir 2 bulan lebih. Asal lama sangat ? Heeee. Sebab dalam calendar saya lepas exam pmr boleh terus cuti. Tanpa surat memohon cuti, saya pepandai je cuti sendiri. Alaaa, cikgu kat sekolah bukan marah pun. So, contohilah saya wahai adik adik -.- Sepanjang cuti sekolah ni, saya memang enjoy habis. Tidur lewat malam sebab nak texting dengan dia, tweeting, facebooking. Bangun tengah hari. Hang out dengan BFF. Eh cakap pasal hang out. Teringat pasal Wan Pizzahut, crush baru aku yang super double handsome. And kawan kepada boyfie kawan saya #belit. Diorang from dungun. Yang penting diorang sangat handsome, buat aku cair je. Especially yang pakai varsity tu. Aihh. Saya memang gatal, who care ?  Hahaha XD

K. Jump to the post tittle above. Dari kemarin lagi, twitter penuh dengan tweet yang berkaitan dengan #PMR Result. Omaigod omaigod omaigod *tiru gaya Clara*. Oh, kepada korang-korang yang wish aini dekat twitter, facebook, whatsapp ataupun text, terima kasih banyak ya :* Tinggal berapa jam je lagi dah 19 December 2012 ! Hari keputusan PMR diumumkan. Pengsan 10 minit. Double what ! Why so early ? Rasanya baru je semalam habis exam, besok dah nak ambik result. Fcuk --' Seriously, aku debar gila. Jantung macam nak terkeluar tau tak. Dup dap dup dap :( But my bestie, Ad langsung tak debar. Dia cakap buat apa nak takut, kita kan dah usaha. Kalau result teruk tawakal jelah. Huh hah ? Oh okay. Tapi saya still berdebar :( To all batch 97's, please bagitahu saya result korang. Sharing is caring meyh. Tapi result saya, tolong jangan tanya. Heeeeee :3

#Kalau result cemerlang, InsyaAllah saya update lagi. Kbai.

O Allah, please give me and all the batch 97's good result. Amin.


No comments: